EmmaStrandberg- In my heart!<3

Den senaste tiden har en av mina riktigt bra vänner blivit en BÄSTA VÄN  till mig!
Emma Strandberg,
Jag ÄLSKAR dig och kommer alltid att stå vid din sida och det är inte något jag bara säger för det är något som jag kommer att kämpa för och det är pga att du är min andra halva, min anledning till att gå upp på morgonen och framförallt du är den enda jag vekligen känner att jag kan prata om ALLT med!Du är underbar, omtänksam och en otroligt fin person!Du finns där i ur och skur och det som jag egentligen ville berätta med det här jag skriver var att du är en av mina bästa vänner och jag vill att du ska veta att du ALLTID kan prata med mig, om precis ALLT!
Jag Älskar dig för den du är! That what friends are for baby!I love you, now and forever!!
"Whatever! Fjortispower!!" xD Inte utan dig underbara vän!<3 Det finns inte ord!<3 Du betyder ALLT för mig och jag släpper dig Aldrig!

Emma Ida Alexandra Strandberg <3 Emma Josefine Matsson 4- Ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0