Parken 19 december 2008!

Hello allhihop!;)
Var på parken med massa människor igår och det var kul!:D
dagen började med skolan och tåg till kyrkan(var boooring!!:P) sen tillbaka till skolan och se klart på filmen "flyga drake" och få massage av sund som gentjänst efter att han kastat en snöboll i ögat på mig! Sen lunch och hem!:) Jag gjorde iordning åt kalvarna åt Totte medans Erik A stod och typ klagade på mig och berättade att jag skulle göra bort mig på parken!xD Tack för pratstunden iaf!:) Efter det gick jag hem och gjorde mig iording, nikkan kom och vi åkte med min bror till leksand, hämtade emma och ut till laura!:) Vi gjorde oss iordning och vi missade tåget vi tänkte ta!xD Men då skjutssade iaf lauras mamma oss till erkut(pizzeria) där vi åt och sedan skulle vi gå till parken!:D Vi hade glömt kapsyl öppnare och när laura skulle öppna mig cube mot trottoarkanten slog hon sönder den så att det blev glas i, tack laura!!xD Men fick iaf en och xider + öl, GOTT!:D Jag och nikkan var nyktra men Emma och Laura vinglade lite!;) Det blev iaf en ganska lugn kväll inne på parken så jag blev rejält trött!!:P Jag åkte hem med min bror och några till klockan ett men eftersom att vi skulle köra hem massa folk så kom vi inte hem förrän halv tre!!Somnade tre och upp 12!Helt slut är jag!xD
Ska kanske ut ikväll också får se!;D Puss på er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0