110207

Det var minst sagt ett tag sen jag skrev nu men jag har dragit ut på det och för varje dag som gått så har det bara känts ännu drygare ungefär,
Det har hänt så oerhört mkt senaste tiden och jag orkar verkligen inte skriva allt och förresten så är det privata saker och de som behöver veta, de vet!

Dagen har spenderats med underbara människor och underbara "leksaker" ;)
Jag vaknade tio i morse och satt först och kollade på lite teve innan jag och Emma<3 drog hem och gjorde oss iordning för att hämta spån med totte. Det gick bra och vi fick bränna lite kalorier (& det är ju aldrig fel, right?)  Efter det så fick vi iaf åka på släpet hem och det var skit kul så det var lätt värt det!;D När vi kommit tillbaka stack vi ut på en härlig ridtur i det härliga vårvädret! Både jag och Emma var hur sega som helst när vi kom tillbaka så då när vi skulle jobba i stallet gick det hur segt som helst och vi fick inte speciellt mkt gjort så vi satte oss utanför stallet och då kom Dehner och Asp och var lite sociala. Det blev lite skratt och prat innan resten av gänget anslöt sig och eftersom att Erik Dehner sagt att han skulle rida idag så tog vi ut Chille igen och det hela slutade med att Stefan, Erik Dehner, Andreas och Erik Asp red en sväng, och herregud vad jag skrattade säger jag bara!xD Men ni var duktiga så ni får lätt göra om det ngn gång snart!?;D
Efter ridningen var nog de ganska möra så det blev bestämt att vi skulle åka upp och käka lite glass så gänget drog upp dit och snälla Dehner bjöd både mig och Emma på glass och coca-cola, TACK (vi bjuder tillbaka NÅN gång!;D )
Efter det så bestämdes det att vi skulle tukta lite bilar så vi drog bort till *****(vad det nu heter;) ) och "lekte" lite innan vi stack hem till stefan för att Erik D skulle hämta lite öl och det hela slutade med att det blev lite skoteråkning på vattnet!xD
Nu hade tiden gått fort och det var dags att dra till stallet igen för att ta in hästarna för kvällen. Vi gjorde det under tystnad och sen åkte Emma hem till sig och jag drog hem till mig och åt lite. Jag ville åka till stefan vid åtta för åh se på Wipe out men blev inte riktigt så och nyss fick jag veta att de ska till donken och dit kan jag heller inte följa!:( Aja!
Tack allihopa för idag, ni förgyllde min dag!<3 



Tre dagar kvar till påsklov btw och om allt blir som jag vill slipper jag bort från den här J*vla skiten för några dagar och det enda ord som kan beskriva det är UNDERBART!

Det enda jag vill just nu är att det ska bli den sjunde februari 2011 så att du äntligen inte kan bestämma för mig längre och jag själv får bestämma vilka mina vänner ska vara och jag får göra vad jag vill som jag vill!

Nu ska jag duscha och sova så jag orkar upp imorgon för ännu en dryg skoldag!
Tack Emma och ****  för att ni finns, ni anar inte vad det betyder!<3


Hade bäst nu för det kommer inte jag ha.


                                          




Jag vill ha sommar och dig!<3

"kisses!<3"

Kommentarer
Postat av: emma

vet inte vad jag ska säga, kan ju börja med tack för alla UNDERBARA dagar tillsammans med dig och du vet att jag alltid finns för dig ! åh du är inte ensam om att längta till 2011 :) <333333

2009-04-06 @ 20:27:46
Postat av: josse

bby! I LOVE YOU! Det är inte så mkt mer jag kan säga! TACK för allt, inte utan dig!<33333 2011, Here we come!;D <3

2009-04-07 @ 16:33:09
URL: http://josefinematsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0