51 dagar kvar,

Heej!:)

"Bara" 51 dagar kvar till sommarlovet nu! längtar så jävla mkt , men tur att tiden går så pass fort som den gör iaf!;)

Dagen har varit slapp som tusan eftersom att jag inte gjort så gott som något alls på lektionerna! skönt faktiskt!:)
Hjärt-  och lungräddningen var väldigt intressant och vi fick endel ordentliga skratt!;D
Just nu sitter jag och tittar på lite roliga klipp på youtube och sen ska jag dra ner till stallet och mocka(-_-) ;)
Sen blir det en massa plugg ikväll också pga att vi har både spanska prov och nationella matte provet imorgon.. Aja bara åh bita ihop, är ju "bara" 51 dagar kvar iaf så!;)
Good look this afternoon Emma också!;) <3  Have fun!:)





                                                                                                                                                       




Emma Ida Alexandra Strandberg, min bästa vän!<3
Jag älskar dig mer än mest, inte utan dig! <3<3<3<3


                                                                                                                  Pusspådig!<3

Kommentarer
Postat av: emma

jo tack du, :)) <33

2009-04-23 @ 22:21:32
Postat av: Josse

Älskar dig Emma,<3

2009-04-24 @ 22:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0