dreams,

Heey!

Sitter hos pappa just nu och bara tar det lugnt, Emma åkte hem nyss och jag ska väl gå och lägga mig snart åh så man orkar upp imorgon!;D

Dagen har varit skitskoj som vanligt i Emmas sällskap!;D
Jag vaknade först vid elva ( kom hem halv ett;D ) och gick upp och åt frukost innan jag stack ner till stallet med Emma och fixade lite och red en sväng till almo-plan och hoppade lite men eftersom att vi ska  till leksand och hoppträna imorgon så tog vi det lugnt och vi tog därför bara några få skutt:) Superduper duktiga killar iaf!<3
Efter stallet har vi "mopperaggat", ätit glass och fikat med boysen!:D Tack för fikat Pär och sällskapet Marcus, Erik D och Asp:) Supertrevligt! Men sorry Pär för det jag gjorde och ja vi städar imorgon och fixar allt så ses vi när du kommer hem!;D TACK för idag!<3

Tomorrow blir det ännu mer "mopperaggande", hoppträning och kanske lite myys!:) 
Men nu ska jag ta och se på lite sanningens ögonblick och ta det lugnt innan jag går och lägger mig!:)
Hade bäst!

ses i drömmen! Hoppas jag,

Pusss,<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0