En helt vanlig söndag i siljansnäs!

Heej!:)

min söndag har bestått av väckning av Emma som kändes oerhört skönt;), stallet, en galet kul ridtur tsm med Emma, lite spanska plugg, moppeåkning och glassätning, kaffe hos Anders, en "bumpyride" med Erik D upp till kiosken och lite hit och dit;) och en lugn men galet kul stund hos Stefan med wipe out, lite van veteeren och trevliga boys!:) Tack för skjutsen hem också Erik!:)
Sen har jag duschat, pratat lite med bror och nu sitter jag här och ska strax sova!

Skola imorgon också, SUCK!! Känner mig inge pepp alls men det är väl bara åh masa sig upp?-_-
Aja nu måste jag sova för annars orkar jag i vilket fall som helst inte upp!;)


Pusssspådigsötnos!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0