påskweekend!

Hallojs!:)

Först ska jag skriva GRATTIS Johanna till En underbart söt liten dotter! En liten Elsa!:)

Jag har inte skrivit på ett tag igen nu, ajabaja!;) Men nu tänkte jag iaf skriva lite om mitt fullspäckade lov!

På torsdagen så blev det först en trevlig stund med Erik D då jag földe med honom till leksand och jag kan ju säga att vi var lite överallt!;) Kvällen var myys och så mkt mer tänker jag inte säga!
På Fredagen blev det uppstigning halv sju och upp och vidare ner till stallet för att sedan åka till orsa med Mamma och Nikkan för att Ludde skulle tävla!:)
Han gick verkligen SUPERDUPER bra och jag är så oerhört stolt att han är min, Älskar dig lilla gubben!<3
Sen så blev det lite myspys med Nikkan och en lugn kväll:)
på lördagen skulle jag ha sett på Ludde på Louise haga men eftersom att han blev flyttad till gruppen som var en och en halv timme senare så blev det bara till åh vända i mora då marcus och andreas fick komma och hämta mig eftersom att jag skulle till Emma. Kvällen vart lyckad och händelserik och TACK Erik A för Pratstunden, Du Anar inte vad det betyder för mig! TACK<3
Igår blev det också Louise Haga och jag fick träffa Angela och Lillemor som är uppe en liten sväng, :)
Ludde var jätte duktig som vanligt *stolt matte* :) på kvällen blev det wipe out och sanningens ögonblick och kladdkaka hos Emma:) + lite myspys ;) PUSSPÅDIG!:* <3
Idag så skulle jag ju ha åkt till Gbg men det blev som det blev och jag är ändå ganska glad över det för det känns skönt med en lugn vecka hemma bara, vi får ta det till sommaren ist Emma!:)
Det blir en lugn dag idag med lite ridning med Emma och så kanske jag får träffa dig?(aa) <3

nu orkar jag inte skriva mer, skriver kanske ikväll ist!:)

Kyss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0