sjutton.femtifem

Heej!

Min lördag har varit slapp! Det började med att Emma ringde åh väckte mig, TACK!;)  sen blev det jobb i stallet och en ridtur runt sockis och förbi Johanna för åh se om hon va hemma men vi såg henne inte. Det var iaf en urmysig tur med urmysigt sällskap!<3 Efter det blev det glass i det fina vädret och lite promenad:) Sen blev det lite tittande på stallkompisar!xD Tack för idag Emma!<3
Nu tänkte jag kanske dra vidare till mormor och morfar för en lugn myskväll med Robinsson och prat:)
Ha en trevlig kväll allihopa som ska upp till sockis också!:) <3




 
                            Jag gillar dig!<3




vill vara arton!
Pusspådig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0