sötnos,

Prov i samhällsekonomi idag, det gick väldigt bra faktiskt, kände mig super nöjd!och det även fast det inte blev någe plugga alls igår nästan!;)
Annars har skoldagen skön och full med skratt, En skön dag med skön folk! Orkar inte skriva allt!;D

Gårdagen var händelserik, den började med skola, (SUCK!-_-)  och sen direkt hem och rida en barbacka tur med Emma som kunde ha slutat i kaos!xD men iaf så sen så blev det lite jobb i stallet, vidare hem för åh städa lite och sen middag hos Asp innan det blev lite plugg och sen vidare till sängen!:)

Det är underbart vårväder ute också så nu vill jag bara ha först Påsklov och sen SOMMARLOV! Det känns verkligen SUPERDUPER positivt med att det snart blir sommar och om allt blir som jag och Emma vill så kommer det att bli en TOPPEN sommar! Det hänger på er!;)

Nu ska jag titta lite på ellos och bestämma mig om jag ska beställa en bikini eller var jag ska! Hade bäst!<3

 
hoppashoppashoppas på helgen och måndag, VILL verkligen!!!!

Tänker på dig också..


Pusspådig<3


Kommentarer
Postat av: Nyström

Jag älskar dig<3 / matilda

2009-04-07 @ 20:32:52
Postat av: Josefine

Och jag Älskar dig Matilda!<3

2009-04-07 @ 21:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0