thinkingaboutyou,<3

Just nu sitter jag och är nyduschad och fräsh, ser på andra avenyn och eftersom att jag hatar att vara titta på teve så är det underbart att blogga lite samtidigt!;D Hehe;)

Frågade mamma om Gbg nu och jag HOPPAS verkligen, Det vore heelt UNDERBART att bara vara med Emma och shoppa och inte behöva tänka så mkt utan bara vara, UNDERBART!hoppashoppashoppas!<3


imorgon så är det Nikkans dag och då blir det till  åh gratulera!;D
och sen så är det ju sista dagen innan lov också!!:D Hoppas på lördag också! PLEASE låt allt bli som jag vill! PLEASE!!:D <3

Nu är Andra avenyn snart slut och så vill Andreas ha tillbaka datorn så jag ska fixa lite och krypa ner i min myysiga säng, alone!:( ;) <3

"Men vi hörs då"! ;)



Pussssss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0