TORSDAG!

Min dag har varit bra!:)
Dagen började med uppstigning klockan 9 även fast jag vaknade vid halv 8 av ett sms!;) Men det gör inget eftersom att det var du!:)
Sen duschade jag och gjorde mig klar och drog vidare till Emma innan jag mer eller mindre tvingade med henne till pizzerian och åt kebabtallrik:) sen blev det stallet och lite mockning, hökörning och lite fyllning av vatten innan det var dags åh byta om och åka på hoppträning! Det gick jättebra och Ludde var jätte duktig förutom när han fixade så att jag gjorde en suuper snygg avsittning!;D xD Och sen bar det av hem och nu sitter jag här:)

Blev inge "mopperaggande" idag förresten!, sorry Pär men vi kommer imorgon istället!;)
Blir troligen inge mys heller men kvällen är fortfarande ung så kom igen!;) <3

Nu ska jag ta det lite lugnt, så hade bra så hörs vi kanske mer ikväll!;D
sågs vi i drömmen?
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0