total eclipse of the heart

Heejj!

Red hopplektion på Ludde igår, och jag säger bara DU ÄR BÄST LUDDE<3 Super kul lektion och jag var jätte nöjd med honom!:D <3

Kan inte säga annat än SUPERBRADAG med världens bästaste Emma!<3
Skola - då jag gjorde redskapstest på mattan, gick helt ok!:) Borlänge med Emma - SUPERDUPERKUL och jag kan bara säga att vi slår ALLT och ALLA, DONKEN FORLAJF också!;D xD Köpte  - skor till skolavslutningen(Y),  sminkborttagnings grej;), underkläder, solglasögon:D<3, bikini ( som jag inte var så jättepepp på att köpa men Emma sa åt mig att göra det och nu är jag SUPERNÖJD!:D , men ska ju inte använda nån bikini i sommar så det kanske var onödigt att köpa den iaf?;) eller hur var det?xD;) ) & myys shorts. Tror det var allt men har säkert glömt ngt!;D Skrattattacker hade vi några också men det behöver vi inte prata så högt om, säger bara att det var kul!;D <3
Red till vattnet med Em Efter borlänge och det var en tur att minnas!UNDERBAR!<3

Och Malin, BLI FRISK!!! DET MÅSTEMÅSTEMÅSTE bli av imorron! Krya på dig!<3

Nu ska jag se på en film och sen hoppa i säng! Sweet dreams everybody!<3

Saknar dig redan, Godnatt sötnos<3
Pusspådig<3
   

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag blev frisk och det var UNDERBART!! :'D <3333 Toppen kväll, Stor :* på den

2009-04-28 @ 16:53:10
Postat av: Josse

Ja stor :* på den!:D UNDERBAR kväll som ska göras om västa helg?(aa):D <33

2009-04-29 @ 20:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0