when you looks at me like that,

Hej,
 
Den senaste tiden eller den senaste månaden kan man nog säga har mitt liv varit så upp och ner och jag tror aldrig att jag har gråtit så mkt under så kort tid som jag gjort den senaste tiden..
men det är inte du som gjort mig ledsen utan det är alla andra som gjort mig ledsen och sen när jag varit/pratat med dig så har jag varit GLAD!
När jag får sms så hoppas jag att det är från dig, jag blir glad av att höra din röst och när jag är med dig så är jag gladgladglad, är inte det ganska positivt? Men nu börjar jag ändå känna att jag behöver ha endel svar och den enda som kan ge mig dem är du..?
Jaja vi får se hur det blir men det märks, eller hur?;)

Nu ska jag plugga lite och se på tv. hade bra!


Pusspådigsöt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0