Får inte!

Heej!:)

Kvällen igår vart jätte mysig med den bästa och underbaraste pojkvännen man kan ha! mysigt hade vi!=)
kom hem ganska tidigt faktiskt pga att emil skulle ut och jaga klockan tre men skönt det åh för jag var riktigt trött och det var skönt åh hem åh sova lite!=)
Idag så ska jag också träffa Emil då han åker till "fjöllträsk" imorgon för åh va där och jobba mån-tors! åh kommer sakna dig som faan!!:( Du FÅR inte åka!!<3 Men på fredag får vi umgås då jag,emil,Emma och kanske(troligen) totte åker till borlänge och shoppar!:D Och sen får vi umgås i helgen innan skolan börjar! men kommer som sagt åh sakna dig iaf älskling!!<3 JAG ÄLSKAR DIG, nu och för alltid! You will allways be in my heart!<3
Nu ska jag äta ngt och dricka lite cola tror jag!;)
Pusspuss!<3

Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0