food

Heej!:)

Hemma från Emil och stallet nu och har precis ätit ett par mackor och väntar på att Emma ska komma!:D <3
Ikväll då?? Vart bjuden ner till Stefan på kräftskiva men vet inte riktigt om jag har så speciellt mkt lust med det faktiskt! Vet inte vad det kommer för folk dit och ja känner mig kanske inte så välkommen av alla.. Eller jo det är jag väl säkert för jag är ju kompis med många av dem men iaf.. Är hellre med en annan person också och hellre en lugn och mysig hemmakväll som jag känner nu än åh va ute åh träffa massa!  Fast det är bara som jag känner just nu!;)
Vill också säga att ni som läser är VÄLDIGT dåliga på att kommentera! Vet att det är en hel del som läser som jag har sett när jag kollat på statistiken men jag vet inte vilka och det vore lite kul åh veta!!;) jaja nu får vi se om jag är med Emma idag iaf för hon ska till frisören snart.. hm synd i såfall!:( Men vi ska ju ses och äta thaimat imorgon iaf!:D
Från en sak till en annan så tänkte jag börja ta med kameran lite mer så jag får lite mer kort också här på bloggen då jag har tappat bort min sladd till telefonen..;// men blir ju bättre bilder med kameran också så!;) Tänkte spara ihop lite pengar till en egen lite mindre som man kan ha med sig! Men är man fattig student så är man!;) haha
Nu finns det inte så mkt mer åh skriva men skriver sen innan jag drar ut nånstans ikväll så får ni veta hur det blir!
Pusssss



J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0