Första Augusti 2009!

Heej:)

Har inte orkat eller haft tid åh skriva idag då jag haft fullt upp med åh umgås med folk och säga hejdå till Malin gmn som åker till Gbg sön-fredag!:( <3 kommer sakna dig gumman men vi håller kontakt genom sms och att ringa!:) Har annars inte gjort så mkt idag.. Ville VERKLIGEN ha thaimat men då var det självklart(!!!!) stängt däruppe så jag fick lov åh äta kebab.. hm ja gott det åh men hade varit godare med kina - eller thaimat! Åh har ett sånt jävla suug efter sån mat nuförtiden alltså!!xD kvällen igår var helt enkelt underbar! Vart myys med underbara pojkvännen (ofc) och bärs plus trevligt folk så kunde inte varit bättre! Även fast jag hade inte klagat om jag fått LITE mer sömn! Jaja det var lite mitt fel tror jag..! xD underbart  var det iaf!
Skulle kanske ha sett på film tsm med bästa tjejerna Malin och Emma men då Malin åker till rättvik ikv så får det blir när hon kommer hem ist!:D <3 Men nu blir det film hos pojkvännen ist så jag klagar Absolut inte!;D<3
Imorgon blir det förhoppningsvis bara en lugn slapp dag för det är behövligt men alltid trevligare åh slappa i trevligt sällskap!;) Jaja vi får se det blir nog bra vad det än blir!:) Känns som att jag glömt ngt som skulle hända imorgon.. hm men jag det märks väl!? ;D
nu ska jag byta om och fixa lite! ha en toppen fortsatt lördagkväll för det tänker jag ha!! pusspuss

Josse <3 Emil = Sant

J

Kommentarer
Postat av: Emil

Underbart är de minsta man kan säga!!!svårt å hitta ord till hur mysigt de var!!!och ja, de var tid fel älskling att de vart så sent;P<3<3<3

2009-08-01 @ 20:51:10
Postat av: josse

ja finns verkligen inte ord! haha!;) <3<3<3

2009-08-03 @ 11:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0