Grilla!

heej:)

nu börjar kvällen närma sig och ja.. vad f*n har jag gjort av den här dagen?;) jo jag  var med Angela några timmar men sen då?;) Jaja skönt åh bara slappa ibland!:)
Fredag em/kväll nu iaf! Vi ska grilla lite med familjen nu och sen vet jag inte riktigt vad som händer? kanske Angela! Hon drog hem förut för åh äta och hjälpa sin mamma med ngt men skulle höra av sig när hon var klar så får vi se hur det blir med det!:) emil skulle höra av sig när han kommit hem också så får vi se om jag kanske träffar båda på ngt vis? Erik S sa att emil skulle till flygfältet på åkdon&termos så jag kanske drar med mig angela dit och på så sätt får umgås både med min drömprins och min bästa vän! <3 Angela åker ju på söndag så måste umgås med henne lite innan det!!
nu ska jag hjälpa Andreas med och grilla! Ha en trevlig kväll! Pusspuss


J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0