I`m not a girl, not yet a woman!

Heej:)

Blev åkdon&termos med Emil ( Angela skulle varit med men hon hade ont i huvet, krya på dig gumman!<3) och Erik S och Andreas var där också men iaf så åkte vi först dit en sväng i enqvist familjens nya volvo! hm ja host vad ska man säga? Jag ska nog inte säga ngt alls!;) Iaf så efter att vi varit vid flygfältet en liten stund så åkte jag och Emil först upp till kiosken och köpte cola ;) och sen åkte vi till klockarberg för att Emil skulle hämta ett gevär och ja alltid lika spännande och komma dit. ngt nytt varje gång! idag vart det nakenchock!;) Haha ja kul var det!;D Sen åkte jag hem då jag var trött och Emil skulle lägga sig i tid då han ska tävla i mora imorgon! Lycka till älskling!<3
Sen när jag kommit hem blev det stallet och ta in hästarna och pyssla lite och nu sitter jag här! Imorgon blir det åh våldgästa malin älsklingen<3 som kommit hem från gbg på jobbet, Träffa Angela, (kanske) följa med mamma när hon ska skjutsa upp Baltzar till nånstans bortanför rättvik där han ska skjutas ( nej jag kommer inte på ngt snällare sätt att säga det på) men kul liksom, han ska dit till fem. en lördags em! Hela lördags kvällen typ förstörd så ja vi får se, sen emil på kvällen! + att jag ju SKA äta thaimat!! måste få ngn som vill äta det med mig bara!;) Menmen det ordnar sig!! du och jag får äta nästa helg eller ngt malin!!:)
Men nu ska jag lägga mig och läsa och försöka somna så man orkar upp imorgon också! ny dag, nya tag! pusspuss!


Jag är kärkärkär!<3

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0