Jag Älskar Dig!<3




Älska mig mest när jag förtjänar det minst,
för det är då jag behöver det mest


Du säger att du älskar regnet,
men när det kommer fäller du upp ditt paraply.
Du säger att du älskar vintern, men när vintern kommer, stänger du din dörr.
Du säger att du älskar vinden, men när vinden kommer, fryser du.
Därför blir jag så rädd när du säger att du älskar mig

Att älska är som att åka tåg,
lätt att hoppa på när det står,
men svårt att hoppa av när det går

Om du kysst mig för sista gången.
Ta mitt hjärta med dig när du går.
Håll det mot ditt hjärta ska du få höra att det fortfarande slår



Kärleken kommer och kärleken går, ingen kan tyda dess lagar.
Med dig vill jag följa i vinter och vår och all min levnads dagar.
Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt och aldrig jag lämnar det åter.
Min lycka är din, din lycka är min och gråten är min när du gråter

Vet du att du är söt när du ler?
Att jag smygtittar på dej när du inte ser?
Vet du att jag älskar att höra ditt skratt?
Att jag drömmer om dej varje natt?
Vet du hur ofta jag tänker på dej?
Att du med glädje fyllde hela mej?
Vet du hur söt du är när du är sur och tvär?
Att det är dig jag håller kär?
Vet du att jag tycker om ditt sätt att gå?
Att jag önskar att det föralltid kunde va vi två!
Vet du att jag tycker om dej?




J Hjärta E




                                                                                                                                        







Kommentarer
Postat av: emil

Åh Josefine jag ÄLSKAR dig verkligen av hela mitt hjärta! när regnet faller låter jag det smeka mina kinder, när vintern kommer myser jag av hela mitt hjärta, när vinden blåser får den smeka genom mitt hår, som dina fingrar!<3

2009-08-04 @ 19:53:52
Postat av: Emil

Jag älskar dig Josefine!!! mer än regn,vinter och vind! du är mitt allt å jag kommer alltid vara din!<3<3<3

2009-08-04 @ 20:25:13
Postat av: Josse

Åh jag vet inte vad jag ska skriva så jag skriver detsamma och att jag ÄLSKAR dig!<3<3<3

2009-08-05 @ 13:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0