Jag Älskar er!<3

Har precis suttit tsm med Totte & Emil (+ Isac lite) och tittat på filmer som spelades in då vi var små! Åh det finns verkligen inget roligare och mer känslosamt än åh titta på sig själv och höra sig själv sitta och prata, se sig gå för första gången och verkligen se kärleken som fanns redan då mellan syskon! <3 :`) Helt underbar känsla verkligen och de banden betyder ngt oerhört  mkt för mig! Första gången vi barn ( jag, totte och Andreas )  såg de banden var för ett eller två år sen och innan vi sett det bråkade vi så gott som jämt och retade oss på varandra så som syskon gör men sedan vi sett på banden blev våra band till varandra starkare och vi har fått så otroligt bättre relation och vi umgås numera OFTA på fritiden/kvällar och ja deras kompisar har blivit även mina kompisar och jag är verkligen JÄTTE glad för att vi sett banden för jag har verkligen JÄTTE bra relation till Totte och Andreas och det är något som är så himla skönt och jämt ha ngn som finns där eller nån att prata med! Jag vet att jag också ska filma mina barn då de är små så att de får se när de är stora nog och förhoppningsvis blir de lika tajta och får lika bra relation som jag har till mina bröder för det betyder ngt oerhört mkt för mig! Andreas & Christoffer , Jag ÄLSKAR Er! Det vet ni!!<3  Nu skulle jag inte kunna tänka mig att inte ha en sån här bra relation och umgås så mkt med mina bröder! och ja jag kan ju bara tacka dem för utan dem så hade jag troligen inte varit tsm med Emil<3 och det hade ju varit hemskt om jag inte hittat min underbara kille!! Och jag kan också tacka mamma som filmade så att vi hade ngt att titta på! TACK! Allt har en mening!<3











Men nu ska jag sova för imorgon blir det stallet på morgonen med mamma och sen blir det åh ta det lugnt i några timmar och leka lite hemmafru och säkert laga lite mat till mig ( Typ ensam hemma hela dagen imorgon) och ta hand om hundarna! Sen vid två eller tre tror jag så följer jag med Älsklingen till vansbro och besiktar deras volvo!;) Blir säkert trevligt för jag tkr ju det är skönt åh åka bil och jag får ju trevligt sällskap!<3

Såg det här på en annan blogg! Skönt åh va brunett...;) :

"Varför står det 17 blondiner utanför krogen?
- Man måste vara 18 för att få komma in"


Pusspuss


J

                                           




Kommentarer
Postat av: Emil

Hahahahahahahaha blondinerna vart för mycket!! haha jag kan inte andas....hahaha! ja allt verkar har en mening älskling!<3<3

2009-08-06 @ 13:19:46
Postat av: Josse

Haha ja visst var den bra!? ;D xD

ja det verkar så!<3<3

2009-08-06 @ 13:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0