josefinematssonÄLSKARemilenqvist!

Heeej alla!=)

Sitter nu hemma hos pappa och ja bara sitter och tar det lugnt! Det är det som är det skönaste med åh åka hit egentligen, man kan bara sätta sig ner i lugn och ro och helt få vara ifred om man vill det och ja det är lugn och tyst här som det absolut inte är hemma hos mamma! Jag tkr jätte mkt om att vara här men blir ju dock inte så ofta när jag har alla mina kläder/saker här och alla djur är hemma och med dom har jag ju ett ansvar och då jag har så mkt för mig hemma så känns det ofta enklare att också sova där men jag vill ju umgås med pappa också så därför så har jag bestämt att jag ska sova här mer!=) Men känns dock som att jag sviker mamma när jag sover här och så borde det ju verkligen inte kännas! Det vet jag!! Han är ju min pappa!!! Jaja det blir nog bra!;)
Fick pengar av pappa också till åh shoppingen på fredag!! och ja det blev mer än vad jag hade förväntat mig men jag tackar och tar emot så TACK pappa!:D <3
Är tis kväll nu också så bara två dagar kvar tills jag får träffa min älskling igen!=) Jobba på darling så ses vi snart! Älskar dig!
Men nu ska jag lägga mig för imorgon ska jag upp vid åtta och ta hand om mig själv lite genom att lägga mig i ett varmt bad, raka benen mm och bara ligga och mysa!!=) sköönt!
Men som sagt Godnatt så hörs vi imorgon! Pusss

P.s har OFC min lilla älskling Maja med mig hit!:D hur skulle jag kunna sova utan henne?! Eller ja går ju om jag har nån annan i sängen bredvid mig men annars så passar hon perfekt som reserv!;) D.s


Maja min älskling! Förstår inte hur jag stod ut när du inte fanns i min närhet 24/7! Jag ÄLSKAR Dig!<3

/ Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0