Långsamt farväl!

Heeeej!:D


Sool idag och det betyder baad!:D Ja jag ska bada idag och jag hoppas på att det inte kommer vara allt för kallt! men ska ju bada med älsklingen så han får värma mig!;D <3
Lyssnar på michael jackson. Åh varför är han död för?? :`(
Jaja dagen igår var iaf skitnajjs då jag umgicks med bby så gott som hela dagen och ja vi gjorde lite allt möjligt och jag orkar inte skriva allt! men kul var det iaf!!<3 och jag kom hem vi tolv! Ja inte så sent och skönt det!! Ska försöka och vända tillbaka dygnet lite nu innan skolan börjar!får se hur det går!!;)
Tänkte om jag kanske ska sova hos pappa ikv? hm.. Ja det beror på men vore kul för var alldeles för länge sen nu alltså!!
nu ska jag kolla om mormor vill ha hjälp med maten ( Pasta idag!!:D ) och om den är klar snart så jag hinner äta innan jag åker för jag är jättesugen!! ;P Hoppas iaf på en toppen dag!

Pusspuss



J

Kommentarer
Postat av: Emil

Lugnt bby! jag värmer dig;)<3<3

2009-08-05 @ 19:17:26
Postat av: josse

Ja det gjorde du bra och kul var det!;) <333

2009-08-05 @ 22:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0