Like a fairytale

heej bloggläsare!=)

Sitter i mitt rum just nu och matar maja som har varit JÄTTE dålig åh äta de senaste dagarna.. men nu äter hon iaf! hoppas det håller i sig!=)
kom nyss från stallet där vi tog ut hästarna och gav lunch!  Igår var jag här hemma tsm med älsklingen en sväng och det blev lite myys och prat och nu har han åkt till Sthlm!:`( jaja jag överdriver! Ska ju vara med Emma idag iaf och det blir ju kul men det blir lite senare för hon är i Falun just nu och hälsar på Victor! Sen ikv ska jag ju sova hos pappa! Det blir myys att få träffa honom och tror att jag ska bada lite badkar!=) myys!:D sen ska jag ju få lite pengar också! Najjs!;D
lääängtar till på fredag!!!!
men nu har jag inte så mkt mer åh skriva så nu ska jag hämta lite cola och äta! Får se om det blir pizza idag också!!
pusss


SAKNAR MIN PRINS!<3



Kommentarer
Postat av: Patricia & Patrik, unga föräldrar till Saga

min bästa vän..

2009-08-18 @ 13:47:01
URL: http://popblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0