Living in a dream

Heeej!=)

klockan är redan halv elva och jag har redan varit vaken i .. över en och en halv timme!:) Riktigt sköönt faktiskt!
Igår var jag in till leksand en sväng på em för åh fixa legg på banken och ja nu är det fixat så nu är det bara åh vänta på att det ska bli klart!:) träffade även nikkan, Laura och Tina en sväng inne där och ja klämde foten..!xD ajaj.. När jag kom hem drog jag och mötte Emma och så gick vi upp till kiosken och satt där och hade en urtrevlig pratstund med mkt skratt och trevligt sällskap!:) ja vi satt där i några timmar och sen vid halv åtta kom även Malin och det blev ännu mer prat!;) och tillsist kom bror, pojkvän, ludde och Erik! Sen drog jag totte och emil hem till mig och tittade på kenny begins!;) Rolig film och myys! & kvällen avslutades med myys och prat med äskling! <3
Bestämde även med Emma igår att det ska bli thaimat på lördag!!:D Längtar!
& ikväll blir det älsklingen som vanligt! men får passa på nu för på måndag åker han till sthlm i 4 dagar!:( Jaja kommer bli drygt men får passa på åh va med vännerna och ta det lite lugnt innan skolan börjar.. Men ska bli kul åh börja OP faktiskt!:)
Nu ska jag göra lite pannkakor tänkte jag och ta det lite lugnt innan jag ska ner till stallet och ge lunch om ett par timmar!
Kyss och smek vuxenlek!;)





Älskade maja förra sommaren!<3



J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0