Love is in the air!

Heej=)

klockan är nu elva och jag har redan varit uppe i tre timmar! Sköönt! Mamma väckte mig imorse vid åtta och visst  jag var TRÖTT men upp kom iaf! Det vart iaf inte så sent igår som tur var!;)
igår så blev det en ganska lugn dag med typ bara stallet och lite städning på stallsplan och dit kom även Emil<3 lite så fick träffa honom!:) Skulle blivit film men tiden drog iväg och båda var nog ganska trött för kvällen/natten innan då klockan var efter 04 innan jag kom hem!;) Haha nej men blev en liten åktur och lite prat och lite mys i bilen!;) Pusspådig!<3
nu ska jag ta det lugnt i ett par timmar så får vi se vad dagen har att bjuda på.. Bad?? nja tror inte det!;)
Pusspuss!(K)










J




 

Kommentarer
Postat av: emil

Pusspådig;D!!!<3

2009-08-04 @ 20:07:42
Postat av: Josse

Pusss!;D <3

2009-08-05 @ 13:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0