LYCKLIGASTE PERSONEN PÅ DENNA JORD!

Heej!=)

Idag har jag varit med älsklingen till veterinären med hans hund imorse och sedan  var vi hem till honom en sväng och myste och såg på lite fim och myste! Underbart!<3 Åh jag är så jävla kär i dig och det är den underbaraste känslan som finns! Jag visste inte att man kunde vara såhär lycklig men jag är så oehört glad över att jag har dig älskling! JAG ÄLSKAR DIG!<3 Nu och föralltid! lämna mig inte..!<3

Nu ska jag gå en promenad med maja och rensa skallen lite.. kanske hälsa på morfar? hmm.. får se!=)

Josse

P.s Ikväll kommer Emil och säger hejdå innan han åker till Sthlm i tre dagar! kommer sakna dig men blir desto gladare när vi ses igen!;) D.s!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0