maja!<3

Sitter ute just nu för ja g tänkte att maja behövde göra sina behov så det inte blir ngn olycka inne!;) men usch vad kallt det blåser!;s brr! nu är verkligen hösten påväg..!:( Fast det är klart, efter hösten kommer vintern och då kan man köra bil på isen!;D haha! Träffade Emil en liten snabbis när jag var ner till stallet men han kunde inte så länge då han fick lov åh åka hem och äta med familjen! Men han kommer hit en sväng ikv efter att han jagat iaf!:D <3 Nu ska jag gå in och sätta mig och titta på tv för usch vad kallt det var ute..!:s 
Men btw! På tisdag ska jag vara med Emma och på onsdag ska jag var med nikkan! Kulkul! Får passa på och träffa vänner när pojkvännen är borta för när han är hemma så vill jag ju vara med honom 24/7 Haha! ;D Jaja skriver mer ikväll för nu blir det tv-time! Pusss

  


Då                                           Då                                     Nu



Kommentarer
Postat av: Love ung blivande mamma

Hej Josefine



Jag var i nås i dalarna :) Kram

2009-08-16 @ 21:14:44
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0