season sixteen

Heej!:)

lugn dag då jag inte gjort så mkt annat än åh ta det lugnt och varit in till leksand en sväng med mormor på dan! Nu på kvällen blev det lite bad i alviken men Emil<3, anders, Erik och Ozzy!:) Det var faktiskt inte så kallt!! Efter badet blev det lite myyys tsm med boyfriend innan jag fick lov åh åka hem och ta hand om isac tills mamma kommer hem så nu sitter jag här!;) Men Isac äter kvällsmat nu så ska jag gå in i sängen och lägga honom så får vi hoppas att han somnar snart så kan jag gå och lägga mig! :)
imorgon blir det visst lite eldning här hemma på dagen, träffa Emma gumman innan hon åker bort till sin pappa över helgen och säkert träffa Emil!<3 (troligen/förhoppningsvis!;D)
Menmen får se hur det blir!!
nu vill isac sova så jag säger godnatt! pusspuss!


Åh vad jag är kär! Emil, du är den underbaraste pojkvännen man kan ha!<3 Jag älskar dig, det vet du!<3<3


J

Kommentarer
Postat av: Emil

Åh du den underbarase flickvännen!<3 Älskar dig Josefine!<3<3

2009-08-07 @ 09:55:58
Postat av: Josse

I löööve u!;D <3333

2009-08-07 @ 10:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0