Skolstart OP1

Heello!=)

Första skoldagen avklarad! Sköönt!=) Gick jätte bra och jag tror säkert att det kommer bli tre roliga år!=) I hope!;)
imorgon har jag sovmorgon iaf och det är ju najjs!
hemma nu iaf som sagt och just nu ligger jag i soffan och vilar pga att jag har världens mensvärk!;// hoppas det blir bättre snart! Fikade med Tjejerna efter skolan också btw! Trevligt var det! De ska nog äta glass i kiosken sen också men jag orkar nog inte det pga magen! :( Tråkigt! Träffade älsklingen igår kväll en snabbis också men jag saknar honom redan!;) Får se om vi ses ngt idag! Beror väl på om han kan och om magen blir bättre till kvällen!=) nu blir det lite mer vila! Puss!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0