sommar och sol!

heej:)

sitter här vid datorn igen men ska alldeles strax byta lite kläder och gå till stallet och ge lunch och kanske ringa Angela och träffa henne lite?hm ja jag kan ju slänga iväg ett sms får se vad hon gör iaf så ser vi!:)..  klart! Ska kanske sova i lekstugan med henne ikväll också, får se om vi gör det eller hur det blir med vore kul!!:) Fast vill ju vara med älsklingen ikv också ofc!;P Jaja vi får se!:)  Emma åker till sin pappa tidigare och då hinner inte vi träffas innan.. :( Tråkigt men jag får stå ut tills hon kommer hem!<3 Har pratat med Malin också och hon kommer hem idag!!:D Ville träffa henne imorgon men hon jobbar.. :( Ja men jag får väl våldgästa henne där om inte annat!;) haha!  jag som ville äta thaimat! men det SKA jag göra imorgon, så det så!! ;D nu känner jag att det här blev ett konstigt inlägg men so what?!;D nej men nu vill nog hundarna ut och hästarna hungrar nog ihjäl så ska dra mig!! Skriver mer sen! pusspuss


J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0