sommarlovets sista dag!

Godkväll bloggläsare!(:

Så sitter här kvällen innan skolan börjar igen och kvällen innan gymnasiet börjar.. nervös? Neej!:D Tkr faktiskt  Det kommer bli skitkul!=) Får ju träffa min efterlängtade matilda också och det är ju inget dåligt med det!! :D<3
Har ju inte bloggat ngt idag då jag har haft lite för jag har haft fullt upp med hushållssysslor, fälttävlan, bygga hage, laga mat & självklart stallet!=) Vet inte vad jag mer ska skriva... så jag ska nog gå och ta bort sminket, lägga på en ansiktskmask och sen gå och duscha innan Emil kommer och jag ska träffa honom en sväng innan jag ska sova! Uppstigning imorgon klockan 06.15!-_- Jaja det får gå!;)
Vet iaf vad jag ska ha på mig! Blir :
* Jeans leggins - JC
* min beiga nya kofta - Gina tricot
* svart linne - gina tricot
* Vita högklackade skor ( tror jag.. Annars ballerina!=) )
Och nu? dags att jobba på skönheten lite med hjälp av en ansiktsmask!;)
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0