this has nothing to do with u!

Heej!

Dålig uppdatering de senaste dagarna men de har inte hänt så mkt så ni har inte missat så mkt!;)  Har typ Varit med pojkvännen, broder och varit i stallet så!;)
Sitter hemma just ni iaf och kom väl hem från stallet för ca en halvtimme sen! väntar på att Emma ska ha ridit klart så vi kan gå till henne först så hon får byta om och sen dra upp till kiosken och snacka lite skit och äta lite glass! Det vi är bäst på!;) har saknat henne nu i helgen men nu är hon emma igen så nu ska vi snacka av oss lite! älskar dig Emma, det vet du!<3
Idag annars på dan har jag inte gjort så mkt. hm.. eller jo jag har kört  tottes moppe och för första gången kört och växlat! gick toppen bra tyckte både jag och totte och kul var det!!:D ;D  kulkul!
ikväll efter Emma blir det nog Emil!:D Myys!<3
nu ska jag platta håret, digga musik och sen byta om! ha en fortsatt bra onsdag så hörs vi senare eller imorgon!
Puss&Kram&NypISkjärten!;D 


/J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0