twice!

Heej!=)

Gårdagskvällen var verkligen underbar med min underbara pojkvän! och jaa det äär kul att ha hund!!;D xD haha jaja det spelar ingen roll!:) kom hem vid två ungefär och då träffade jag totte som kom hem precis och nej han var inte nykter!;) haha ja rolig kväll!
Idag har jag varit i stallet och mockat och gjort klart och pysslat lite med Viper :) , hämtat spån  eller ja vi skulle hämta spån men det fanns inget så vart ett stopp och lite kaffe i alvik ist! trevligttrevligt! Sen har jag bara varit hemma i nån timme nu men om en halvtimme så ska jag dra och ta ett litet dopp med pojkvännen + lite folk! kulkul!
R.I.P Baltzar II som gick bort igår också! Rest in peace my friend!!<3
& Grattis Maria Ö som fyller år idag! GrattisGrattis!:)

Nu ska jag försöka lugna ner mig och se om mitt pucko till lillebror kan sluta förstöra min hund!
maja<3<3

PuSsPuSs


J


Kommentarer
Postat av: Emil

R.I.P Baltzar!

2009-08-09 @ 20:29:24
Postat av: Josse

RIP<3

2009-08-09 @ 21:43:12
Postat av: Josse

RIP<3

2009-08-09 @ 21:43:14
Postat av: Lååra

Har Baltzar gått bort? :( <3

2009-08-10 @ 23:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0