underbart!

Heej!=)

hemkommen från en promenad/joggingtur med hundarna i regnet!:)
Var ju och shoppade med Emil och Emma på em och det var helt sjuukt kul verkligen! :D Mkt skratt och hittade mkt fina kläder! Säger bara ÄLSKA Gina tricot!:D <3
Ska försöka lägga in bilder på kläderna bara jag fått tag i kamera men får se hur det blir med det!;)
Köpte iaf! :
* En svart kofta -  gina tricot
* En beige (typ) kofta/lång cardigan -  gina tricot
* Ett "löst" linne - gina tricot
* en t-shirt - gina tricot
* jeans leggins - gina tricot
* kalender - bokia
* pennor x3 - bokia
* Ett stort block - bokia

och ja Emmas kommentarer idag (hon som stod i kassan på tacobar "varsågod" ) Emma " Tack & hejdå" xD 
Jag " vf har du mössan på dig"? Emma " ja varför har jag mössan på mig"? Haha Fan vad klockren du är gumman! Mkt skratt och underbart  sällskap ! Tack mina älsklingar för en underbar em!!<3

Lite bilder som Emma skickat iaf!;D



Haha än`t vi snygga?;D



"snygga" mössorna!;) Älskar dig!<3


Ja underbart var det verkligen! och skönt med lite saker och nya kläder till skolan ska börja, nu är jag beredd!;)
 & nu!? Sängen! Pusspuss!





Kommentarer
Postat av: Emma

haha jag är pinsam xD tack hjärtat <3

2009-08-21 @ 23:00:47
URL: http://eestrandberg.blogg.se/
Postat av: Josse

Haha nja lite kanske men fy fan vad kul vi hade!xD

=)<3

2009-08-22 @ 09:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0