tråååkkigt!

Fyra frågor om förhållanden


är du singel? - nej!:D
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nej eller det har då inte hänt mig iaf så jag vet inte!
har du varit kär i någon? - jaa!
är du kär just nu? - jaa!:D

Tio frågor om dig själv


namn? - Josefine
när fyller du år? - 7 februari
några piercingar? - nej
vad har du på dig just nu? - shorts, t-shirt och underkläder
vilken årstid är bäst? - sommar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - vakna upp och se att vädret är på topp och ha pojkvännen bredvid!:)
vad tycker du mest om hos dig själv? - typ allt;P
vad är du bra på? - endel saker
vem älskar du mest på denna jord? - Bara en? Jadu det finns många jag älskar men mamma antar jag!:)
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - hellre tsm med nån men kan även vara skönt åh sova ensam ibland!

10 frågor om dina vänner


vem vet allt om dig? -  allt vet nog ingen men det finns några som vet åtminstone ganska mkt!
vem är den roligaste av dina vänner? - oj, Emma?:)
vem är snyggast av dina vänner? - Jadu, jag har fler SNYGGA kompisar så det kan jag inte svara på!;)
vem är mest partyprisse? - Emma? Jadu nej jag vet inte!:p
vem är dem du helst har filmkväll med? - ALLA lite omväxling har ju ingen dött av!;)
vem av dina vänner är mest "evil"? - ja jag men jadu det vette fan, jag har snälla kompisar helt enkelt!xD
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig om du tar med dig någon? - ingen ? ;P

10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? - mamma.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Japp!:)
vem är farligast i din familj? - Totte?;p
vem ser roligast ut i din familj? - haha
vem är coolast? - Jag!? OFC!;D
har ni något husdjur? - ja ganska många!;)
vem har du mest gemensamt med? - Totte och andreas!
vem står för underhållningen? - Isac?
vem sover du oftast med? - ingen ?;p
roligaste kvällen med familjemedlem? - ..?

10 frågor om idag


vad har du gjort? -  sovit, varit i stallet och endel småsaker!:) 
har du varit glad idag? - Jaa! men kunde varit bättre åh!xD..
har du varit ledsen idag? - nej inte ledsen bara fundersam!
har du gjort något bra idag? - ja och än är dagen ung!;)
vad ska du göra nu? - stallet
har du gjort något dåligt idag? - slarvat med maten som vanligt...
vad har du ätit idag? - nån pannkaka..
har du duschat idag? - nej
är du trött nu? - lite  men ingen fara, orklös bara.
vad händer imon? - ingen aning! det lär väl märkas! jag vet vad jag vill ska hända men de blir nog bra!;)


SKOLAN


Går du i skolan? - sommarlov!
Har du varit i skolan idag? - Neej jag går inte i skolan på sommarlovet!;D

ANNAT


Hur mår du just nu? - Toppen helt ärligt!!
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - haha ja? 
Har du piercat dig? - nej!

TELEFON/MOBIL


Vem ringde dig senast? - mormor
Vem ringde du senast? - Christoffer
Vem sms:a till dig senast? - Angela
Vem sms:a du till senast? - Angela
ÖVRIGT


Är du hungrig nu? - nej inte direkt
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Facebook och bloggen!

FAMILJ


Hur länge sen var det du träffa din morsa? - några timmar sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - det var nån vecka sen nu..!



ÖVRIGT


Gillar du punk? - nja;p
Har du sminkat dig idag? - nej men ska antar jag!
Vad har du på dig för trosor just nu? - ett par "vanliga"
Hur ser dem ut? - svarta
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - an svart med rosa typ blommor på
Hur ser den ut? - en helt vanlig?xD

MUSIK


Lyssnar du på musik just nu? - klart det!
I så fall, vilken låt för tillfället? - the mixed tape - Jack`s mannequin
Vad gillar du för musik? - typ allt!

KLÄDER


Har du fler än 4 linnen? - jaa
Har du fler än 3 jeans? - japp
Har du fler än 5 tröjor? - ja..
Har du resteröds-trosor? - haha va nej?;p
Har du en vit bh/topp? - japp
Har du en svart bh/topp? - jaa

SMINK OCH HÅR


Använder du mascara? - ja!
Använder du Wax? - nej
Använder du ögonskugga? - inte ofta!
Använder du kajal? - neej
Använder du hårspray? - nej typ inte
Använder du volymspray? - no
Andänder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - jaa!
Använder du skinspray? - nej.
Använder du parfym? - ah..
Använder du läppglans/läppstift? - ibland
Använder du brunkräm? - nej inte direkt
Använder du rouge? - händer!
Noppar du ögonbrynen? - haha ja?
Uppsatt hår eller hängande? - både och!
Plattar/lockar du håret varje dag? - oftast ja! men ja händer oftare nu att jag inte gör det!:)
Duschar du varje dag? - inte varje men nästan!;)
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - neej!

KÄRLEK


Är du kär just nu?-  jaa!<3
Har du kysst någon idag? - ja inatt?;P
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - Jaa klart!:D
Har du ett förhållande? - jaa!
När går gränsen vid otrohet? - kyss, eller ja man ska väl inte göra ngt alls med ngn annan än den man är tsm med?
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - har jag nog..
Är du romantisk? - ja det lite så!:)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - neej! eller..
Är du svårflörtad? - inte speciellt tror jag eller jo svårflörtad till ngt seriöst men inte till lite "kul" bara tror jag..
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja..
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Calle!:)
Hur länge höll det? - haha jadu vi var tsm hela tiden i omgångar så det vette fan!xD
Har du lekt med någons känslor? - ....
Hur länge var ditt kortaste? - -
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? -  just nu lätt förhållande!:D<3
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - eh nej??
Är du en bra pojk/flickvän? - ja det hoppas jag! Emil?;)
Hur många har du varit kär i iår? - två?
Vem sov du senast bredvid ? - Emil<3
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Emil!
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - nej!
När fick du din första kyss? - i trean eller fyran?xD
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - jadu.. vet inte exakt.!
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - .neej! jag är inte lesbisk så!;)
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej! det är redan inristad i hjärtat så det behövs inte!
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - dumpat
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - olika från person till person!:)

          

J





Kommentarer
Postat av: Emil

Haha jadu på frågan om bra flickvän?: hmm sådär....haha närå, du är den BÄSTA som finns<3!!! älskar dig!<3<3<3

2009-08-03 @ 17:42:21
Postat av: josse

Ja det blir ju lite svårt efter som att du är det men kan väl säga att vi är det tsm då?;) Älskar dig!!<3<3

2009-08-03 @ 18:27:50
Postat av: Emil

Ja så säger vi;D!!!<3<3

2009-08-04 @ 07:51:17
Postat av: josse

Brabra!;D <33

2009-08-04 @ 10:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0