what was I hoping for?

Godmorgon bloggläsare!=)

Sitter här igen!;) Men idag är jag iaf uppe med tuppen och även fast klockan bara är halv 9 så har jag redan varit uppe i över en timme!=)  Riktigt skönt!
Schemat för dagen ser ut såhär! :
09.30 - leksand med mormor och handla lite grejer och hämta ut pappas tårta!
12.00 - stallet och ge lunch + messa nikkan att hon kan komma ner!
15.00 - vara i stallet då hästtandläkaren kommer! Av våra så ska Viper, Julie & Jacken göras!
Sen ikväll ska jag och bröderna hem till pappa och gratta honom(vet ingen tid)!
22.00 läggdags!;D Och imorgon kommer älsklingen hem och det blir borlänge!!:D <3

nu ska jag dricka cola innan jag ska göra mig klar för leksand/dagen!=)
Puss!

/Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0