091210

Hejj bloggen!

Sitter i mitt rum just nu och tittar på "jag ska bli stjärna" på tv4 play!:) Är hemma idag pga att jag hade JÄTTE ont i halsen imorse och är fort snuvig och hostan sitter i! Men imorgon blir det skola och sen är det helg igen!:D
Helgen kommer bestå av emil hela helgen! Fredag blir det att göra taco-paj och kladdkaka och säkert nån film och myys!:) Sen lördag blir det bara åh  va tror jag då emil ska upp tidigt på söndag för åh jaga! Sen är det bara en vecka kvar och tis&ons ska jag vara på igelkotten så det blir en chill vecka!:) Nu ska jag se klart på "jag ska bli stjärna" och sen ska jag kanske fixa lite pannkakor att äta eller något!:) Ikväll ska jag se på mammas pojkar och glee och hoppas att emil gör mig sällskap!?  jaja det märks!

// Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0