life goes on!

heej allihopa! (de som är kvar!;) )

Var länge sen nu och jag har väl egentligen inte nån annan orsak än lathet! Plus att jag bloggar ju inte pga att jag måste utan för att det ska vara kul och skönt åh kunna skriva ner sina känslor ibland! :)
Typ hela förra veckan var jag sängliggandes i nån influensa eller ngt och fy fan vad dåligt jag mådde alltså!;s Och ja jag var väl inte på mitt bästa humör heller som älsklingen fick känna på och veta av lite vid vissa tillfällen!;) förlåt för det älskling men det var inte pga dig utan pga att jag mådde så dåligt! <3
Iaf.. Helgen har varit ganska så lugn! Fredagen gjorde jag ingenting (tråkigaste fredagen i världshistorien!!!!) och var bara hemma, skulle ha varit med malin men kunde och orkade inte när jag varit/var sjuk.. ;//
Lördagen var jag iaf här hemma med Emil och såg på film och tog det lugnt och så sov han här!:) Sen på söndagen så gjorde jag inte speciellt mkt förutom stallet och sen var det skola igår + att jag sov hos älsklingen<3 och så var jag på hemtjänsten idag! Ska även vara där imorgon, och gud va skönt åh slippa skolan lite!;) och på torsdag har vi nog ett oförberett prov i sh så måste väl plugga lite.. men orkar inte!!!! vill och behöver verkligen jullov just nu alltså!!!!
börjar 07.00 imorgon också.. SUCK!! Men bara åh pallra sig upp antar jag! ikväll blir det bara kanske alvik men totte drog dit själv förut så får se.. Nu måste jag skynda mig ut för ska med mamma och slå på en sko!
Ska försöka bli bättre åh skriva!!;)
Kiss!xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0