Äntligen lov!

Jag säger bara att du äntligen är det lov, så jävla skönt att få slippa tänka på skolan för en vecka, I AM HAPPY ABOUT THAT!:D

I helgen har det varit fullt upp och den är inte slut än!;)
Lördag: Jag vaknade vid åtta och läste asyl fram till klockan tio då jag ringde Emma  och säger bara, TACK för pratstunden. Jag var bra mycket lugnare efter, TACK!<3 Sen blev det genrep och vi fick sitta med sandras familj i en loge!Luxigt värre!;) Det var jätte kul och jag säger bara, ÄLSKA EMD!:D<3 Efter genrepet blev det bara hem och byta om och vidare till hoppträningen i mora för louise haga, ludde gick super bra och det är alltid kul! Sen hem och se på hot chick på fyran, king film!;) Sket i leksand pga att jag skulle upp tidigt på söndagen, men ångrade mig lite sen!;) Sen blev det läggdags!
Söndag:  Imorse var jag upp klockan åtta, ner till stallet och vidare på louise haga träning nummer två! Gick super idag också. Du är BÄST Ludde!<3 nu sitter jag hemma och ska strax äta frukost/lunch innan jag ska träffa Emma lite och mysa innan hon åker till sin pappa imorgon!:( <3

Annars i veckan ska jag, vara med Angela som kommer upp idag<3, åka till borlänge med bror och shoppa nån dag:D, plugga och annars bara ta det lugnt! kommer bli ett bra lov får jag hoppas.
Nej nu döör jag av svält så nu ska jag dra och fixa käk, hade bäst!<3
<-- Ludde!<3  Jag Älskar dig!<3


                                                                                      It`s never gonna be like before,What have I done!?

Pusshejs!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0