måndag,

Hello everybody!;D
 
Just nu sitter jag och gör ingenting och vill att söt(<3) ska komma in på msn så att vi kan prata lite innan jag ska dra till stallet först och sen vidare till Emma!<3

Idag i skolan var det iaf en lugn dag och först på matten kom det några gubbar och pratade och gav oss alla en varsin bibel med nya testamentet i, det var lagom tråkigt men vi slapp iaf matten!;) haha
Engelskan gick lagomt segt men man fick lite koll på vad proven på onsdag och fredag skulle gå ut på.
Sen var det No som man skrev klart målstencilen och sen vidare in till leksand och åt lite med Laura och Nikkan innan vi drog hem.
Den här veckan kommer bestå av pluggpluggplugg och jag känner att jag verkligen inte orkar!-_-!!!
aja nu ska jag iaf sluta skriva så jag inte tråkar ut er helt!;)
pusshej<3                           
                                                                      

                                                                         Älskar dig Emma!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0