tisdag,

En superduperdag!:D,

Började med uppstigning klockan halv sex"SUCK"och göra sig klart för att skjutsa bror till falun till tåget som han skulle ta för att komma till mönstringen i Sthlm:) Sen vidare till borlänge där vi gick på biltema och tog roliga kort!;) vidare till Lihdl(STAVNING?:P) och köpte Nutella!;D och tillsist öppnade kupolen och då vart det shopping för  hela slanten,  köpte några t.shirtar tunika ginalinne en typ tröja och smink! TOPPEN!:D

Hemma igen var det dags för stallet och jag och Emma stack ut på en underbar ridtur i vintervädret<3 Tack för ridturen bby!<3 Angela kom förbi stallet, UNDERBART åh träffa dig!(L) Hon åker hem redan torsdag morgon :( men jag hoppas jag får följa med för mamma!;D :D
Sen så gav jag hö och vatten innan jag gick hem och nu sitter jag här!;)
ikväll så hoppas jag på lite bilkörning på isen, ska ringa bror och kolla om det är ok!;D
Hade bäst!<3
SUPERDUPERDAG!<3



Pusshejs!<3

<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Underbar dag måste jag säga ! TACK! <3333

2009-02-25 @ 21:54:14
URL: http://eestrandberg.blogg.se/
Postat av: Josefine

UNDERBAR!<3

2009-03-02 @ 15:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0