Älskarinnor!

heej igen!

Sitter just nu och tittar på "älskarinnor" på fyran!:) det är snart slut.. har inte sett det förut men blev glatt överaskad måste jag säga! ganska bra faktiskt!;) Ja nu var det slut!:) Men nu tänkte jag se på "ghost whisperer" :) Ett ganska bra program menkan vara lite småläskigt ibland så man borde ha nån att hålla i handen!? ;);)  nu börjar det så ska inte skriva så mkt mer just nu..
imorgon så får vi se vad det blir! Angela kanske?(aa) Får se om jag skriver ngt innan läggdags!:)
Puss&Kram&NypISkjärten!(k)

"Jag är smidig och smärt! Vill du se min lilla skjärt?" ;D
 
J

Kommentarer
Postat av: Babe

I could hold your hand Baby;)<3

2009-07-15 @ 17:15:00
Postat av: Babe

Å jag vill gärna se din skjärt btw;P hehe<3

2009-07-15 @ 17:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0