At daddys!<3

Heeej!:)

Sitter hemma hos pappa just nu, har varit här sedan sju ungefär och har väl inte gjort så mkt förutom att umgås och se på tv typ!;P
Såg på hela ondskan idag btw! Herregud vilken bra film!;O Har sett delar av den förut men tyckt att den varit så grym så har inte velat se klart.. Men nu har jag iaf gjort det och vart mäkta imponerad måste jag säga!! ÄLSKA filmen! (och det är ju inget minus att han är snygg heller liksom!?;) ) Blev inget Josse&Nikkan idag för hon fick lov att åka till typ Johan eller vem det var, lite synd men det kmr ju fler dagar! Får se om vi ska ses på måndag kanske..:)
Men jag fick min efterlängtade thai-mat iaf!;D:D Mormor ville ha så hon stack upp och köpte och jag fick också äta!;) Nog för att jag betalade för tillfället men ska få igen pengarna!:)
Lagade lite enkel mat idag förresten, eller skulle vara enkel.. lite potatis och fiskpinnar! Satte på plattan för att börja värma upp vatten till potatisen och efter ett tag känner jag hur det luktar bränt och rök och tittar då och då ser jag att jag satt på fel platta och att fiskpinne paketet ligger där på!;// Faan! jaja, men kan säga att det blev riktigt ÄCKLIGT!! Smakade rök och allmänt blää! Jaja.. hundarna blev glada iaf!;)

Nu ska jag tvätta bort sminket, borsta tänderna och krypa i säng tänkte jag! En dag imorgon också. Och inte vilken dag som helst utan söndag!!:D Wonderful!<3

Nattinatti!

J

Kommentarer
Postat av: Babe

Hahaha!;) å hur gick de med duktiga tjejen som kunde laga mat å allt nyss?, tappa hon sin känsla för feeling som vanligt?;)<3

2009-07-12 @ 11:49:02
Postat av: Josse

hahahahah! kul där hörru! Nej men jag är BRA på att laga mat!;)<3

2009-07-12 @ 14:48:37
Postat av: Babe

Jo de verkar ju som de:D;P<3

2009-07-12 @ 15:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0