Baby

                   

Heej:)

Har ni sett ngt så sött förut? åh jag blir alldeles kär! Titta bara kaninen! Skulle inte tveka att köpa en sån dräkt om jag hade haft en liten unge! :)

Dagen har varit seeg då jag fort är sjuk men har ändå varit i stallet twice! vid lunch och nu på em!:) Ska kanske ner en till sväng om ett tag med Emma också och smörja, får se. Beror lite på hur jag känner mig då!:) Vore kul och träffa henne såklart men som sagt så får vi se om jag har orken! Annars blir det nog inte så mkt ikväll förutom att ta det lugnt och vila upp sig! så att man blir frisk till siljansnäsdagen på lördag!;) på kvällen blir det även en liten "tillställning" hos Maria! eller vi ska dit och träffas alla i stallet och umgås och prata innan de vuxna (som vill) drar upp till tältet! jag som inte är 18 får ju inte gå dit men om två år så!;) Eller ja jag blir ju 18 om 1&½ år men det är ju inte i tältet igen förrän om två år!;) Sen hoppas jag även på en annan sak som jag skull vilja göra på lördag men inget är bestämt än så skriver väl när jag vet mer!;) hoppas iaf!!<3

nu ska jag titta på oth och vila upp mig!:) Pusspuss!<3

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0