Blankt!

Heej!=)

Bra rubrik right?;) Ja jag var helt blank i huvet så det blev så!!;)
bloggade inget igår! Ja jag vet, men jag har faktiskt skaffat mig ett liv, tro det eller ej!;) hur som helst så hade jag ju skaffat mig ett liv nu och igår så var jag först med Emma och hennes kusin Johan och vi var först ner till båthuset och rodde lite båt! och sen drog vi upp till kiosken och var tjockade oss!;D Sen drog jag hem och ner till stallet innan jag gick hem igen och ringde Emma men fick inte tag på henne först!;D men fick iaf tag i henne tillslut och vi hade båda tråkigt så då drog vi in till gropen där Totte och Emil var vakter så vi kom in!;) Men iaf så träffade jag mina älskade SAKNADE tvillingar och det var jätte kul! Ska vara med Frida nästa vecka!:D kom hem efter midnatt nångång och ja jag fick ju en dusch i bilen också, TACK Emil!!;) När jag kommit hem iaf så drog jag och totte ner för att fixa hästarna pga att mamma var sjuk..!
Natten har varit HEMSK och jag har sovit skit dåligt! vet inte varför men har iaf vaknat hur många gånger som helst och bara mått skit... Jaja! Var iaf upp imorse också och gick till stallet och tog in de som var ute och gav alla hö! Sen när jag kom hem har jag även hunnit duscha!:) Hoppas att det ska sluta regna snart bara.. för jag vill upp till siljansnäsdagen och se på när bröderna ska dra dragkamp för byn!:) just det andreas kom hem inatt också och det var skönt att ha honom hemma och kul att träffa honom igen! Welcome home brother, love you!<3 Nu ska jag ta det lugnt och vänta på att det blir uppehåll och så ska jag ringa mormor och kolla om hon kan åka in till systemet åt mig ( eller jag ska ju säga att det är till mamma men hon sa att hon nog inte skulle dricka ngt så då får jag!:D;) )
Ikväll blir det till åh hjälpa bby vara barnvakt också!=) <3 Pusspuss

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0