borta braa men hemma bäst!!

Heej:)

Hemma från skäppis igen nu!:) Vart en otroligt rolig kväll/natt med underbara människor!! Vi spelade spel och kan ju bara säga att tjejerna vann ganska stort och ja vad ska man säga, vi är bäst! Right boys?;) Nej men vi får väl se vem som är bäst på minigolf också!;) Vi har iaf spelat spel typ hela natten och förutom det så har Emil badat(duktigt!;)) vi har SKRATTAT(xD) och varit allmänt flumm! Vi gick och la oss efter 05.00 nån gång och ja vad ska man säga! Totalt vänt på dygnet iaf! Sov till 11.30 och sen hem vi 12.00!:) Fast det var ju "nån" som var lite trött så jag och totte drog innan för mormor skulle ha bilen och jag skulle ge hästarna hö! Men nu har jag gjort både det och ätit brunch och nu sitter jag här!Idag har jag inget bestämt men blir troligen bara en lugn slappdag! om inte nån hittar på ngt kul vill säga?;)
Tack iaf killar(& mona;)) för en sjuukt kul kväll/natt som enligt mig måste göras om! ni gjorde min dag kan jag säga!
nu ska jag duscha och sen bara slappa och titta lite på oth! Pusspuss

J

Kommentarer
Postat av: Babe

Jamen, jag tyckte att eftersom jag var duktig å badade själv(igen;)) så förtjänade jag att sova lite;)! tack själv föresten:)!, men nästa gång behöver du inte gå å lägga dig ensam sådär!.....;)<3<3

2009-07-19 @ 14:10:45
Postat av: J

;D;D;D;D<3<3

2009-07-20 @ 01:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0