Boyfriend!<3

Heej:)

vädret suuger och jag sitter just nu i mitt rum och har precis kollat på harry potter!xD
Iaf så, Dagen igår var verkligen fullspäckad och jag hade inte mkt tid till att ta det lugnt och blogga så gör det nu ist!;)
dagen började med stallet klockan 8 och ja då var jag ganska trött, var ner, tog in de som var ute och gav resten hö inne pga att det regnade så! Efter det drog jag hem, duschade, rakade benen mm innan det var dags för stallet igen och ta ut alla och ge dem hö! Sen när jag stog inne i stallet och börjat mocka så ringer momor och frågar om vi inte ska åka till leksand och om jag är klar! så då är det bara till och skynda hem och byta om och åka till leksand med mormor. vi gick på systemet ( och hon köpte cider! xD måste sett GANSKA misstänksamt ut!;) ), på ica och tankade på statoil innan det bara var att åka hem igen och byta om igen och ner till stallet och mocka klart, hänga in vatten + lägga in hö för att sen hem för att byta om IGEN och dra upp till småstjärnorna för åh se det med Emma och Martin, Det var ganska kul och totte fick gå upp och hämta första pris i dragkampen som näsbyggebyn vann! :D GRATTIS! Efter det gick jag hem och bytte om IGEN och drog ner till stallet ännu en gång och tog IN alla hästarna och fixade lite! Sen fick jag bråttom hem igen och byta om ÄNNU en gång för och gå över till Maria som alla i stallet skulle till klockan sex! Emma kom förbi innan också så det blev trevligt!:) Men iaf vi drog dit och jag drack lite cider och smuttade på lite vitt vin men inget så att jag kände av det ett dugg! Närmare tio kom Emil<3 och hämtade mig och vi drog hem till honom och jag fick träffa hans urgulliga hamilton valp! ursöt verkligen, kärlek vid första ögonkastet!;) Var iaf där till 02 och då skjutsade han hem mig igen! Tack för en jättemysig kväll honey!<3 Sen var jag hemma igen men satt väl uppe till tre tror jag!;)
Ja en fullspäckad dag som sagt och ingen rast och ingen ro.. jag som borde vila upp mig och bli frisk nån gång liksom!;D och ja på hela dan har jag inte ätit ngt heller.. Inte bra jag vet men känner ingen matlust och är inte hungrig så det är ganska bra!:)
Idag har jag fått ta det lite lugnt och vila upp mig lite. fick sovmorgon och var ner till stallet vid tolv och träffa Emma<3 och gav lunch och sen har jag suttit vid datorn och vilat upp mig lite efter igår!:) har typ ingen röst kvar heller btw så det låter skitkul när jag pratar!xD
imorgon kväll så ska jag vara med Malin och åh vad jag längtar! Underbart!:D<3
Matilda gmn är påväg till Norge nu också för att vara där ALLDELES för länge! kommer sakna dig gmn men ses när du kommer hem!
På tisdag är det cruising i rättvik och jag ska nog dit, det beror på om Emma ska till gbg eller inte tror jag för jag är inte så pepp på att åka dit med bara mamma, lars och isac som ni kanske förstår!;) så då kanske jag hittar på ngt roligare att hitta på ist!;) Får se!:)
på torsdag får jag förhoppningsvis umgås lite med mina andra älsklings tvilling Frida! Hoppas!:)<3
nu ska jag se om jag ska äta lite eller skita i det ( nej jag har inte ätit på hela dagen idag heller..)  måste iaf ner till stallet vid fem och antigen mocka och ge hö ute eller ta in dem och ge hö. får se!
Vad händer ikväll då? hm får se det också!;)  Pusspuss!

J

Kommentarer
Postat av: Emil

Tack själv gumman!<3<3<3

2009-07-26 @ 17:54:28
Postat av: Josse

Honey!<3<3

2009-07-26 @ 19:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0