CCW

Heeej:)

Dålig uppdatering idag men har haft lite för mig faktiskt!;)
Kvällen igår var skit trevlig med Malin<3 och vi fick en behövlig pratstund och ja jag HOPPAS för (både min och) malins skull att det blir av på fredag, Hoppashoppas! Det blir bra gmn!!<3;D
dagen har varit lugn men jag har gjort ditt & datt och nu sitter jag här, färdigsminkad och snygg och väntar på att vi ska åka till rättvik på cruising!!!:D Emma följer med och roligt det för det var osäkert ett tag idag om hon skulle med iaf för en massa och då tror jag inte att jag heller åkt! Men då kunde jag ha hittat på ngt annat så!;)
Imorgon blir det inge mora heller..;// Men ska iaf till Emil imorgon och där blir det myys med honom och hunden!:D <3 Underbart!!<3 Blir FÖRHOPPNINGSVIS på fredag ist för jag är jättejättejätte sugen på kina-mat!!  Hoppas på att hela fredagen blir som jag vill och som jag och Malin planerat för det vore PERFEKT vekligen!!
Nu ska jag ge hundarna mat innan det är dags att dra sig!:)  PussPåDig!<3



I am all yours!!<3




J

Kommentarer
Postat av: Emil

Yes bby! U are!<3

2009-07-29 @ 08:41:21
Postat av: Josse

Yees I am!:D <33

2009-07-29 @ 13:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0