E + J = SANT!<3

Hemma nu från en underbar kväll tillsammans med min underbara pojkvän!!<3 :D

Imorgon ( eller ja idag) så får vi se om det blir att vara med Frida ngt.. Har inte pratat med henne ngt så ja vi får se.. Hoppas!:)<3
På fredag så blir det troligen(förhoppningsvis!!!!!!) Mora med mormor och ÄNTLIGENÄNTLIGEN ska jag få min älskade kina-mat!!! åh vad gott!!!!:D & på fredag kväll blir det skäppsjön! Så jag hoppas på en toppen fredag!:D Men nu har jag precis ätit lite nattmackor & nu MÅSTE jag sova! Pusspuss!


J


Kommentarer
Postat av: Emil

Du är underbar!!!<3<3

2009-07-30 @ 13:38:07
Postat av: Josse

Det är underbart just nu!:D <333

2009-07-31 @ 09:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0