fint väder!(Y)

Godmorgon!(:


Sitter just nu här med lillebror och tittar på sagan om ringen ( snäll syster som man är!;) ) , har varit uppe i lite mer än två timmar redan och det pga att mamma väckte mig imorse och sa att jag fick ta ut hästarna tsm med totte så det vara bara att maka sig upp och göra det då! Men skönt nu för nu sov jag inte bort halva dan!;)  Vid tolv ska jag iaf ner till stallet och ge lunch till några och sen ska jag vänta och se att angela hör av sig:D och sen blir det Malin ikväll!:D  underbart!!!<3 malin kommer nog bli ganska glad över en viss nyhet också!;D snacka om att hon måste vara nyfiken alltså!!!;);)
bloggar mer sen! pusspuss









                                                                                                                                                                                                                                                                  Emil,<3


J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0